tisdag 17 augusti 2010

Kan de kan jag!

Vill du inspireras av andra hälsobloggar?

Här har du två samlingsplatser:

Här kommer två bra samlingsplatser:

Hälsoartiklar
och
Viktbloggarna

Jag älskar att få dela andras framgångar och tankar kring hälsa och livsstilsförändringar.

Suger åt mig, tillåter mig att "sno goda idéer" och får en sån inspiration när jag ser andra lyckas med vad de föresatt sig "kan de kan jag".

Mina igångsättare "long-time-ago" var Åse, Annika och Joanna - jag läste allt och följde dessa starka kvinnors väg till ett hälsosamt liv.

Kan de kan jag - idag 4 år senare - har jag fått bevis för att - JAG KAN! :)

1 kommentar:

  1. Önskar dig all lycka och framgång! Å nog bör vi kunna inspirera och peppa varandra så att målet kan nås oavsett var det är satt!

    SvaraRadera

Välkommen hit! En rad från dig betyder oerhört mycket för mig. TACK!