onsdag 24 november 2010

Hur många leder


sitter i kroppen? Otaligt många. Kan jag berätta. Har ont i varendaste en.

Synd om mig idag.

Tror bestämt att te (så stavar jag det Chrissan :) ) och dvd-filmer får lindra.

AJ!



Idag är för övrigt första dagen på resten av mitt liv.
en känsla jag känner när jag mår som jag mår just nu.

okontroll.

för mycket mat.

hängig.


det är DÅ jag får ångest å vill göra förändringar NU!


jag vill tillbaka till min kontroll. till mitt fokus. till min övetygelse.

tar hjälp av Stahre och hoppas att det klickar. än så länge har det inte gjort det. men IDAG idag är resten av mitt liv och hög tid att skärpa till sig.

5 kommentarer:

  1. Ja det stavas te.;)

    Och den där kontrollen, den försöker jag också ta tillbaka över mitt liv.
    För det är ju just mitt och ingen annans.

    SvaraRadera
  2. Jag brukar också vara full av jävlaranamma när jag är sjuk och inte kan göra något åt det. Sedan blir jag frisk och bryr mig inte.

    TUR att du inte är som jag!

    Krya på dig ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Du har möjlighet att förändra var så säker men ta ett steg i taget och låt det bli myrsteg...

    SvaraRadera
  4. Du skulle kanske ro i land flytten först innan du drar igång Stahre....:-))). Orkar du med båda? Kan du ge dig den tid och fokus som du behöver för att du ska kunna ta det till dig fullt ut? Kramar om dig kloka och vackra kvinna. Allt har sin tid. Puss ♥

    SvaraRadera

Välkommen hit! En rad från dig betyder oerhört mycket för mig. TACK!