söndag 22 augusti 2010

Ingen mat

Ingen kyl
+Ingen frys
___________
= ingen mat i köket

Lunch igår= måltidsbar
Mellis= mammas fika
Middag= bjudna på middag: snittar och oxfilet provencal

Frukost idag= hos kompisar ( surdegsbröd med svarta sara)
Lunch= fisk på melanders
Mellis= hittade en ölkorv o 2 rutor mörk choklad

Du kanske förstår mitt sug. Ingen matordning alls. Gungar under fötterna. Längtar efter allt onyttigt just nu.

Imorgon går vi ny kyl o frys.
Ordning på torpet igen.

F-n vad utsatt jag är. Eller rättare sagt beroende av moderniteter.
Inget konstigt. Bara irriterande.

Skickat från min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Aha - jag undrade just hur du klarade helgen... Tufft.

    SvaraRadera
  2. @anni: idag ska kyl och frys levereras :)det finns hopp! konstigt hur central K/F är i huset - TV:n kan slänga sig i väggen... :)

    SvaraRadera

Välkommen hit! En rad från dig betyder oerhört mycket för mig. TACK!