söndag 18 juli 2010

Inte så busig, snarare bakis


om du frågar min man...
Igårkväll var vi hos en väninna som nyligen separerat och flyttat in på Bastugatan till en så fantastiskt mysig lägenhet, både hon och boendet och hennes nye man strålade i kapp. Sedan skålades det nog oxå i kapp. Jag höll mig lite på min vakt, men sambon han är inte den som är den...

Vi avslutade natten med att ta med oss ut lite vitt med sprite och gick till Gången, en mysig lite slingrande gång längs med bergskanten på söder som passerar Ivar Lo-parken med en helt fantastisk utsikt över gamla stan och city. Jag hällde turligt nog ut min dricka.

Idag ligger mannen i mörkt rum och jag mår toppen. Ska fixa lite frukost och läsa DN i lugn takt. I min ensamhet. Hihi.


Här är mitt fina hjärta som jag har fått av Anni - gnistrar otroligt vackert i dagsljuset. Tänker på dig varje gång jag går ut på däcket....

2 kommentarer:

Välkommen hit! En rad från dig betyder oerhört mycket för mig. TACK!