torsdag 15 juli 2010

Hon har varit här.

Vi har världens bästa städerska.
Känns alltid lite konstigt och o-någonting när man nämner att man har en städerska. Men nu är det så.

Vi har en kvinna från Cleaning Lady som kommer hit och hjälper oss med att hålla ordning på vårt hus. Vi är evigt tacksamma för det.

Hon har dock en egenhet och det är att hon vill ställa allt vi har på rad, jag är mer av typen, ställa i grupp.
I början blev jag irriterad att hon envisades med att ändra, idag tycker jag det är lite charmigt.


Mindre charmigt var det när jag vi, efter flera påminnelser och krav, insåg att hon städat undan våra räkningar.....


Men vi tar det onda med det goda och önskar vår underbara Katarina allt gott! Och hoppas att hon blir kvar länge med oss.


Tack för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen hit! En rad från dig betyder oerhört mycket för mig. TACK!