fredag 8 oktober 2010

Fredag

Äntligen fredag.
Veckan har varit intensiv, hängig, tröttsam och full av intryck.
Idag har jag en arbetsdag fram till lunch och tänkte därefter logga ut och ägna mig åt lite återhämtning. Har blivit inbjuden till hem och villamässan idag. Ska nog hänga på. Behöver få ner axlarna och andas lite annat än alla "måsten".

Imorgon krockas det till kvällen. Alla ska/vill ut. Och vår yngsta tjej blir den som först kommer hem från den fest hon ska på. Känns olustigt. Inget kul att hon behöver gå in i ett tomt hus sent på kvällen. Vi är iväg på en efterlängtad middag som vi inte kan hoppa av. Så nu ska jag ta fram min diplomatiska sida (är ju våg) och försöka få någon av ungdomarna att förbarma sig över sin syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen hit! En rad från dig betyder oerhört mycket för mig. TACK!